Teraz jest niedziela, 18 maja 2025, 17:17

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 15 kwietnia 2020, 22:59 
nowicjusz
nowicjusz

Witam
Na wstępie chciałbym wszystkich forumowiczów powitać :) Bardzo liczę na waszą pomoc, gdyż w temacie winorośli jestem laikiem :(.
Prosiłbym was o pomoc w poradach dotyczących pielęgnacji moich dwóch krzewów i ich ufomowaniu :)
Dane na temat krzewów.
Wkopane do ziemi około 2 lat temu.
Jedno podobno z owocami zółtymi (niższy krzew z zółtymi opaskami na zdjęciach - 3 ostatnie zdjęcia), drugie niebieskimi (wyższy nachodzący od góry na drugą drabinkę z niebieskimi opaskami na zdjęciach - 4 zdjęcia) - Nie znam ich odmiany :( (zakupione u rolnika)
Krzewy nie były przycinane od wsadzenia i są jak na 1 zdjęciu wsadzone jeden obok drugiego. W odległości 60-80cm od niebieskiego krzewu znajduje się cis
Plan na przyszłość jest taki, żeby za nimi zamiast obecnych drabinek byłą jedna kratownica na którą mogły by się wspinać.
Do chwili obecnej nie pojawiły się jeszcze żadne zalążki owoców.
Prosiłbym was o pomoc, co na chwilę obecną należałoby przy nich zrobić, czy nawozić, czy coś przyciąć, jeżeli tak, to jak je uformować (można zaznaczyć na zdjęciach, które dodałem :) itp..
Z góry dziękuję za cenną pomoc.

-- środa, 15 kwietnia 2020, 22:12 --
Załącznik:
Komentarz: razem
razem.jpg
razem.jpg [ 171.07 KiB | Przeglądane 947 razy ]
Załącznik:
Komentarz: góra niebieskie
np4.jpg
np4.jpg [ 134.61 KiB | Przeglądane 947 razy ]

Załączniki:
Komentarz: Odmiana niebieska
np3.jpg
np3.jpg [ 174.71 KiB | Przeglądane 953 razy ]
np2.jpg
np2.jpg [ 173.38 KiB | Przeglądane 953 razy ]
np1.jpg
np1.jpg [ 183.18 KiB | Przeglądane 953 razy ]
Komentarz: odmiana zółta góra
zg.jpg
zg.jpg [ 134.59 KiB | Przeglądane 953 razy ]
Komentarz: odmiana zółta przód
zp.jpg
zp.jpg [ 126.34 KiB | Przeglądane 953 razy ]
Komentarz: odmiana zółta tył
zt.jpg
zt.jpg [ 222.67 KiB | Przeglądane 953 razy ]

PostNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2020, 05:28 
Kiper
Kiper