Teraz jest sobota, 24 stycznia 2026, 14:22

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 14 lipca 2020, 11:51 
mistrz
mistrz

Szanowni Winogrodnicy poradźcie mi proszę w kwestii bardzo praktycznej. Oglądam sobie działkę pod winnicę, która jest jednym z pól między polami... czyli na lewo buraki/zboża/itp, po prawo to samo, a w środku potencjalnie winorośla. Oczywiście moim dylematem są herbicydy, nie znam się na komercyjnej uprawie rolnej ale domyślam się, że są powszechnie w użyciu przy takich uprawach. Pola nie są odgrodzone żadnym lasem czy czymś takim no i się zastanawiam czy jest szansa w takim układzie uprawiać winorośl.
Jak czytam tu na forum to widzę stwierdzenia, że należy się dogadać z sąsiadem, ale jeśli to jest tuż obok, to chyba jedyną szansą jest rezygnacja sąsiada z używania oprysków na dwuliścienne, jest na to w ogóle szansa?
Bo, że uprawa będzie ekologiczna to szans żadnych.

PostNapisane: wtorek, 14 lipca 2020, 12:11 
Kiper
Kiper

Dormant napisał(a):
Szanowni Winogrodnicy poradźcie mi proszę w kwestii bardzo praktycznej. Oglądam sobie działkę pod winnicę, która jest jednym z pól między polami... czyli na lewo buraki/zboża/itp, po prawo to samo, a w środku potencjalnie winorośla. Oczywiście moim dylematem są herbicydy, nie znam się na komercyjnej uprawie rolnej ale domyślam się, że są powszechnie w użyciu przy takich uprawach. Pola nie są odgrodzone żadnym lasem czy czymś takim no i się zastanawiam czy jest szansa w takim układzie uprawiać winorośl.
Jak czytam tu na forum to widzę stwierdzenia, że należy się dogadać z sąsiadem, ale jeśli to jest tuż obok, to chyba jedyną szansą jest rezygnacja sąsiada z używania oprysków na dwuliścienne, jest na to w ogóle szansa?
Bo, że uprawa będzie ekologiczna to szans żadnych.