Teraz jest piątek, 9 maja 2025, 00:24

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 341 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 9 kwietnia 2011, 19:31 
przedszkolak
przedszkolak

Witam
przeczytałam cały wątek i aż strach się odzywać :roll:
ale cóż jak mus to mus
w temacie winorośli i tym bardziej rusztowań jestem więcej niż zielona,wiec proszę o wyrozumiałość
wiem ze w porównaniu do waszych ilości to moja jest po prostu śmieszna ale podobno nie to ważne co naprawdę ważne tylko co dla kogo ważne
wiec mam w maju posadzić 6szt winorośli(same deserowe)
i ponieważ mam drewniane słupki 6x5cm, dł ok.2,6m.
w ilości dostatecznej to czy mogę powbijać (zaimpregnowane wcześniej)słupki na głębokość ok.50-60cm
w roztawie 1,1-1,25m winogrona chyba powinno być dobrze jak posadzę tak mniej więcej co metr i tu jest to pytanie na ktore mimo przeczytania wielu wątków nie znam odp.
dlaczego miedzy słupkami zawsze dajecie drut lepszy czy gorszy to jednak drut ?
ja tymi winogronami mam się opiekować sama wiec jak czytam o tych rożnych naciągach to mi się odechciewa :?
dlaczego np. nie można poprzybijać listewek np. co 15-30 cm i nic by nie trzeba było naciągać :)
proszę o pomoc jak mam zrobić to rusztowanie żebym mogła sama te winorośle hodować

PostNapisane: sobota, 9 kwietnia 2011, 20:02 
Ekspert
Ekspert

Cytuj:
dlaczego miedzy słupkami zawsze dajecie drut lepszy czy gorszy to jednak drut ?
ja tymi winogronami mam się opiekować sama wiec jak czytam o tych rożnych naciągach to mi się odechciewa :?
dlaczego np. nie można poprzybijać listewek np. co 15-30 cm i nic by nie trzeba było naciągać :)
proszę o pomoc jak mam zrobić to rusztowanie żebym mogła sama te winorośle hodować

Mogą być i listewki bo tak samo dobrze spełnią swoje zadanie (podtrzymywanie łozy i latorośli),
jednak znacznie częściej trzeba je wymieniać no i impregnować.