Teraz jest piątek, 13 czerwca 2025, 09:41

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 11 listopada 2020, 18:32 
nowicjusz
nowicjusz

Witam, jak prowadzić winorośl deserową wielkoowocową.
Mam świeżo posadzoną , słyszałem że na sznur skośny.
Jestem amatorem, jak poczytałem o tym to lekki kosmos dla mnie. Umiem tylko na guyota!
Czy jest jakiś inny sposób?

PostNapisane: środa, 11 listopada 2020, 18:46 
mistrz
mistrz

Jaka odmiana ?

PostNapisane: środa, 11 listopada 2020, 19:21 
Ekspert
Ekspert

Kris77 napisał(a):
Witam, jak prowadzić winogron deserowy wielkoowocowe. Mam świeżo posadzony , słyszałem że na sznur skośny. Jestem amatorem, jak poczytałem o tym to lekki kosmos dla mnie. Umiem tylko na guyota! Czy jest jakiś inny sposób?

Nie przerażaj się :)
https://youtu.be/sVQWIxx6Tzc
https://youtu.be/L2IUBz-LGAg

Może jeszcze to Ci zaproponuję
https://winnicakapitana.blogspot.com/20 ... bazie.html

PostNapisane: środa, 11 listopada 2020, 20:46 
nowicjusz
nowicjusz

Wroniarz napisał(a):
Jaka odmiana ?

SFINKS, Nizina, ZODIAK, Jubiliej

-- środa, 11 listopada 2020, 20:46 --

kapitan napisał(a):
Kris77 napisał(a):
Witam, jak prowadzić winogron deserowy wielkoowocowe. Mam świeżo posadzony , słyszałem że na sznur skośny. Jestem amatorem, jak poczytałem o tym to lekki kosmos dla mnie. Umiem tylko na guyota! Czy jest jakiś inny sposób?

Nie przerażaj się :)
https://youtu.be/sVQWIxx6Tzc
Oglądałem wcześniej, nie wiem czy się nie rypnę... Czy jak puszczę podwójnym guyotem to też będą owoce??

https://youtu.be/L2IUBz-LGAg

Może jeszcze to Ci zaproponuję
https://winnicakapitana.blogspot.com/20 ... bazie.html

PostNapisane: środa, 11 listopada 2020, 21:59 
mistrz
mistrz

Przez pierwsze trzy lata krzewy prowadzę na pojedynczym guyocie (70cm wys, odstępy co 1m). Szybko i łatwo wyprowadzić i dają się i przyginać do przysypania na zimę.