Teraz jest niedziela, 4 maja 2025, 02:47

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 31 stycznia 2012, 20:45 
nowicjusz
nowicjusz

Dzień dobry. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Od pewnego czasu przyglądam się Waszym poczynaniom. Na forum ma się rozumieć:)
Dzieje się tak dlatego ponieważ od jakiegoś już czasu produkuję ? ma się rozumieć na własny użytek- przepyszne winko( przepyszne w moim odczuciu). Temat pochłonął mnie dosyć mocno i stąd też noszę się z zamiarem stworzenia swojej winniczki.Dlatego właśnie nawiedzam Was drodzy forumowicze regularnie od kilku już miesięcy.
Witam zatem jeszcze raz bardzo gorąco.
Mam 30 lat, mam na imię Mariusz i mieszkam w południowej Polsce w okolicach Myślenic (miejscowość po drodze z Krakowa do Zakopanego).Dziś postanowiłem się zarejestrować na Waszym super forum.
?
Sztoberki pobrane (ok.100szt), pole 4 Ary pięknie żyzne gotowe na sadzonkowanie.
Pozdrawiam gorąco. Proszę zarazem o wyrozumiałość ( jestem początkującym zupełnie amatorem hodowli roślinnej He He). Co to jest gogle to już wiem. Żeby posty edytować a nie wrzucać jeden pod drugim:)) również.

PostNapisane: wtorek, 31 stycznia 2012, 21:17 
Ekspert
Ekspert

Witamy!

Jak najbardziej zachęcamy do czytania. Spory tu bałagan, ale w sumie wszystko można znaleźć.
Jak czegoś nie ma to pytać bez obawy, kierując się zasadą, jakie zadasz pytanie, taką uzyskasz odpowiedź. Dlatego czasami nierozgarniętym nowicjuszom wydaje się że nie są tu mile widziani. A to nieprawda!
Owocnej lektury!

PostNapisane: wtorek, 31 stycznia 2012, 21:19 
Ekspert
Ekspert

Koło Myślenic było [jest ] kilka winnic . Koledzy z tamtych stron zajęli się raczej pracą dochodową i nas zaniedbują . Pobrałeś sztobry to poczatek będzie .Sensowne odmiany do niełatwych w końcu warunków? Niektórzy wolą sadzonki .W każdym razie witaj .Zbyszek

PostNapisane: wtorek, 31 stycznia 2012, 22:03 
nowicjusz
nowicjusz

Witam:)
Miło z Waszej strony, że odpowiedzieliście.
Bardzo się cieszę..