Teraz jest czwartek, 12 czerwca 2025, 05:50

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Powitanie
PostNapisane: wtorek, 13 marca 2012, 18:32 
nowicjusz
nowicjusz

Witam wszystkich forumowiczów,od pewnego czasu przeglądam to ciekawe forum, dotychczas nie zajmowałem się hodowlą winorośli , ale mam zamiar to zmienic.Mam nadzieję że korzystając z Waszych cennych rad podołam temu wyzwaniu.

Tytuł: Re: Powitanie
PostNapisane: wtorek, 13 marca 2012, 20:56 
Ekspert
Ekspert

[quote="TIM"].Mam nadzieję że korzystając z Waszych cennych rad podołam temu wyzwaniu.

Podołasz,podołasz.Jeżeli tylko będziesz korzystał z naszych rad.

PostNapisane: środa, 14 marca 2012, 07:16 
nowicjusz
nowicjusz

Dziękuję za wsparcie!

PostNapisane: poniedziałek, 19 marca 2012, 06:03 
nowicjusz
nowicjusz

Nie znalazłem wątku powitalnego, więc się tu doklejam i witam wszystkich.
Jestem kompletnym amatorem, moja winnica to 3 krzaczki obrastające altankę ogrodową. Zeszłej jesieni zebrałem sporo winogron, więc zacząłem poważnie szukać wsparcia w uprawie, bo bardzo to polubiłem. Planuję powiększyć winnicę, do dyspozycji mam kilka arów i 100m2 piwnicy... ;)

Załączniki:
Moja połowa w mojej winnicy.jpg
Moja połowa w mojej winnicy.jpg [ 158.18 KiB | Przeglądane 6799 razy ]

PostNapisane: poniedziałek, 19 marca 2012, 08:14 
Kiper
Kiper

Korzystając z okazji również się przywitam. Mam na imię Jacek, mieszkam w Biłgoraju i w tym roku będę robił pierwsze nasadzenia (nie licząc labrusca :lol: ). Zamówiłem na początek 20 szt. Regent 1 szt. Muscat Bleu i 1 szt. Prim. Poświęciłem całą zimę na przygotowanie teoretyczne (głównie Wasze forum). Teraz pora na praktykę. Mam nadzieję, iż w razie problemów będę mógł liczyć na Waszą pomoc.
Pozdrawiam z Biłgoraja.

PostNapisane: wtorek, 20 marca 2012, 08:52 
Ekspert
Ekspert