Teraz jest wtorek, 24 lutego 2026, 23:29

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 11 lipca 2011, 19:08 
nowicjusz
nowicjusz

Nazywam się Anna Nowak, jestem studentką I roku II stopnia na kierunku geografia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Piszę pracę magisterską na temat Turystyki winiarskiej na obszarze Ziemi Lubuskiej. W związku z tym, iż chcę stworzyć profil enoturysty (uczestnika turystyki winiarskiej), proszę Państwa o wypełnienie kwestionariusza ankiety.
Jego wyniki posłużą mi wyłącznie do własnego opracowania. Ankieta jest anonimowa, jej wypełnienie zajmie Państwu kilka minut. Proszę o rzetelność i zaangażowanie.

Kwestionariusz w wersji internetowej znajduje się pod linkiem: https://spreadsheets.google.com/spreads ... WkthM1E6MQ

PostNapisane: poniedziałek, 11 lipca 2011, 19:37 
Kiper
Kiper

Czy nie wydaje się Pani, że profil uczestnika turystyki winiarskiej oraz profil uczestnika turystyki winiarskiej w woj. lubuskim mogą byc zupełnie różnymi profilami? Czy jedynym kryterium na ich rozróżnienie ma być dla Pani pytanie otwarte o odwiedzane miejsca związane z turystyką winarską?
Obawiam się, że większość enoturystów polskich to osoby odwiedzające Morawy, Węgry, zapewne też Niemcy, Włochy i Francję. I ich profil będzie całkowicie inny od osób odwiedzających zielonogórskie Winobranie. Dlatego mam wątpliwość, czy będzie Pani mogła uogólnić wyniki dla populacji potencjalnych lubuskich enoturystów. Domyslam się, że ten sondaż nie będzie jedynym źródłem danych pierwotnych... choćby badania przeprowadzanego w regionie (wśród gości w winnicach, podczas Winobrania itp.).

PostNapisane: poniedziałek, 11 lipca 2011, 22:00 
nowicjusz
nowicjusz