Teraz jest czwartek, 8 maja 2025, 10:24

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 30 października 2012, 22:30 
przedszkolak
przedszkolak

Witam jestem nowicjuszem nie znam polskich win wytrawnych ale mam kolegę z francji który mnie poprosił o przywiezienie dobrego wina wytrawnego z polskiej winnicy proszę o pomoc gdzie mozna kupic i jaka nazwa

PostNapisane: środa, 31 października 2012, 16:00 
Ekspert
Ekspert

Tak trudno wpisać w gógle "polskie wino" i np mamy:
http://www.polskiewina.com.pl/
Same dobre wina. np. Winnica Wzgórza Trzebnickie, Płochockich, Jaworek.
Piszę o tych, które miałem okazję kiedyś pić.

PostNapisane: środa, 31 października 2012, 19:20 
Ekspert
Ekspert

Czy są jakieś polskie wina gronowe
- poniżej 40PLN
_ poniżej 30PLN
?????
Jeżeli jeszcze nie ma , to czy ktoś z forumowych winiarzy przymierza się w przyszłości do takich cen ? :?: :idea:

PostNapisane: środa, 31 października 2012, 20:04 
Ekspert
Ekspert

zbyszekB napisał(a):
....czy ktoś z forumowych winiarzy przymierza się w przyszłości do takich cen ? ..

Ja się przymierzam do zakupów jak ceny spadną do 10-20 zł.
Byłem ostatnio w Tesco, w Budapeszcie: węgierskie wina do wyboru do koloru po 1-2 EUR za flaszkę.

PostNapisane: środa, 31 października 2012, 20:22 
Ekspert
Ekspert

Lokalizacja: Wrocław/Piława Region Dolnego Śląska AOC Pogórze Sudeckie
Najtańsze jabłka na Madagaskarze kosztują $3/kg. Klimat taki. Wina w Polsce po 10-20 zł? Będą, jak jabłka na Madagaskarze stanieją do $0,50/kg. Albo jak jakiś winiarz oszaleje, co jest stanowczo bardziej prawdopodobne.

PostNapisane: środa, 31 października 2012, 20:28 
Ekspert
Ekspert